Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Jul 2024 08:33:07 +0300

Tere!

Rae Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/03469 
aadressile Harju maakond, Rae vald, Peetri alevik, Läike tee 40// 44, Harju 
maakond, Rae vald, Peetri alevik, Läike tee 40// 44, Harju maakond, Rae 
vald, Peetri alevik, Läike tee 40, Harju maakond, Rae vald, Peetri alevik, 
Läike tee 38// 40, Harju maakond, Rae vald, Peetri alevik, Läike tee 40, 
Harju maakond, Rae vald, Peetri alevik, Läike tee 40, Harju maakond, Rae 
vald, Peetri alevik, Läike tee 40, Harju maakond, Rae vald, Peetri alevik, 
Läike tee 40, Harju maakond, Rae vald, Peetri alevik, Läike tee 40 
(Sõiduautode müügi- ja teeninduskeskus, Parkimishoone, Püloon, Piirdeaed, 
Gaasitrass, Päikeseelektrijaam, Elektriautode laadimistaristu, Tuletõrje 
veevõtukoht, Püloon) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: EhS § 42 lg 7 punkt 1

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27031021>  (menetlus nr: 
423519), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 11.07.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rae Vallavalitsus) või menetleja (KÄTLIN PLAKSTING-AONURM) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister